Nedenstående tidsplan viser de forskellige aktiviteter som vi skal have gennemført i projektet.
Jan 2022
- Oprettelse hjemmeside
- Møde med DGI – rådgivning om dannelse af projekt og selvejende institution
- Møde med skolen – Hvad er deres behov
- Eventuelt møde med andre foreninger – Herta og Maries have
Feb.- april 2022
- Behovsbeskrivelse for skole og foreninger – Need og nice to have
- Forberedelse af borgermøde
- Ansøgning ved banker til økonomi til stiftelse selvejende institution
Maj 2022
- Borgermøde
Juni 2022
- Opsamling på input fra Borgermøde
- Opdatering af behovsanalyse
- Opstart tegningsmateriale
Q4. 2023
- Fonds ansøgninger
TBD
- Projektering
- Drøftelse med lokale entreprenører i forhold til interesse for fag entrepriser
- Udarbejdelse af udbudsmateriale
TBD
- Udbudsproces
TBD
- Igangsættelse af byggeri
TBD
- Indvielse